Какво трябва да знае и може днес дигиталният маркетинг специалист – Октомври 2024
Този курс е за теб, ако вече си карал курсове по дигитален маркетинг, но не можеш да си подредиш кое след кое следва, за да имаш правилните резултати.
Също, ако сега искаш да стартираш и да получиш практическа основа за работещото днес в маркетинга без да учиш излишна теория.
Този курс най-вече е за теб, ако твоята мечта е да си дигитален маркетолог и да работиш качествено и с желание, но не знаеш от къде да започнеш.
Тук ще разбереш как да “заковеш” брандовете на точното място и как най-ефективно да създадеш маркетинг стратегия, която да работи за бизнеса, а не просто да е хващащ прах в някой ъгъл документ.
Начало на курса: Октомври 2024
Продължителност: 2 седмици
Цялото обучение: 8 часа
КАЛЕНДАР НА ОБУЧЕНИЯТА на Катя Тодорова
Умения, които ще придобиете:
- Какво включва съвременната успешна маркетинг стратегия?
- Как да реализираш маркетинг стратегия най-оптимално като ресурс/резултати?
- Как да проучиш пазара и конкурентите умно?
- Модели, с които да определяш перфектният клиент?
- Как да определиш задължителните 5 канала за различните бизнеси?
- Как да създадеш устойчив във времето бранд, който да си тежи на мястото и носи емоционална интелигентност?
- Как да следваш оптимално правилото на Парето 80/20 за ефективността на вложени ресурси в маркетинга и постигнати резултати?
- Какво са бранд архетипите и как да ги използваш, за да привлечеш правилните клиенти?
- Как да създадеш съдържание и история, което дългосрочно да работи за бранда?
Какво няма да научите в курса
- Как да пускаш конкретни постове и реклами във Facebook, Instagram, Tik Tok
- Как да правиш дизайн и обработваш видеа
- Как да лъжеш хората да купуват некачествен продукт
- Как да продаваш без да имаш бранд
- Как да излъжеш работодателя си, за да те наеме
Курсът е подходящ за:
- Студенти по маркетинг, Връзки с обществеността (PR), Бранд мениджмънт, Дигитален маркетинг
- Junior маркетинг специалисти
- Предприемачи, които сега стартират своя бизнес, проект
- За всички, които развиват своя кауза или проект
Как става записването?
Записването и активиране на курса, става след създаване на ваш профил в системата ни и заплащане на обучението.
Как се провеждат занятията?
Всички курсове се провеждат онлайн на живо с възможност за задаване на въпроси към лектора по време на обучението, допълнително получавате и обратна връзка в реално време по домашните ви работи от страна на лектора, която помага за развитието ви по време на курса.
Необходим ли ми софтуер или хардуер за провеждането на курса?
Не се налага инсталирането на определен софтуер за участие в курса.
Ако пропусна лекция, мога ли да я гледам на запис и до кога?
Да. Едно от предимствата на академията е достъпът до записите от всички практически упражнения и лекции на всеки курс, както и допълнителните материали предоставени за лекцията.
Достъпът до онлайн материалите и записите от лекциите е в продължение на 6 месеца от провеждането на курса. Достъпът до затворената PIXEL група е безсрочен.
* Курсът ще се проведе при минимум 30 записали се курсиста.
PIXEL Academy ти дава 100% гаранция за качество на курсовете си. За нас е важно да се сдобиеш с нови и полезни знания, които ще ти бъдат от полза занапред.
Катя основава бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion през 2013 г. Към днешна дата Катя и екипа й вече имат солиден практически опит, базиран на реализирани повече от 400 успешни бранд стратегии и решени маркетинг казуса за бизнесите и завършени 1500+ проекта.
През 2015 година Катя се включва като партньор и участва в развитието на 3 компании в сферата на иновативните софтуерни маркетинг решения и content & видео маркетинг - brandЪ, Clientric HoReCa & Clientric Academy. Преди това е била маркетинг мениджър и визионер на СуперХостинг.БГ и Уча.се.
Катя има 2 завършени магистратури – по Телекомуникации и Бизнес мениджмънт. Последните години надгражда знанията и уменията си отново в Института по Неорайхианска Аналитична Психотерапия, основан от Мадлен Алгафари и още световнопризнати неорайхиански терапевти.
В професионалната си кариера последните 15 години Катя е лектор в едни от най- значимите събития за маркетинг и технологии у нас - Webit, Digital4Plovdiv, TravelAcademy, IAB mix, OAConf, Hackconf, Национален Инвестиционен Хотелски Форум, DigitalPro конференцията и над 20 други. Преподавала е свои курсове в SoftUni, M3 college и StartItSmart.
Може да харесате още
Успешната маркетинг стратегия днес за стартиращ, малък и среден бизнес – Март 2024
- 2 week
- 1Студенти